UA RU

Кросівки

Saucony: історія виникнення спортивного бренду

Пам'ятаєте ті часи, коли вибір кросівок не супроводжувався таким почуттям розгубленості та болісними сумнівами? Сьогодні здійснити покупку з такою ж легкістю навряд чи вдасться, бо імениті бренди забезпечили нас великою кількістю хорошого та якісного взуття. Вже ніхто не посміє подивитися у ваш бік з подивом, якщо на ногах будуть одягнені кросівки Reebok або New Balance. І вже точно ви не набудете статусу «дивної людини», якщо пройдетеся по міських вулицях у спортивному взутті від Asics. Всі ці популярні марки набирали обертів не відразу, але все-таки зуміли цілком заслужено здобути визнання. До таких належатиме ще один «тіньовий» бренд, який ще вчора могли дізнатися лише посвячені люди. І говоримо зараз про компанію Saucony, продукція якої для багатьох сьогодні стала справжнім відкриттям.

Тернистий шлях кросівок Saucony або чарівна енергетика потоку

Бренд був заснований наприкінці XIX століття, тому історія його появи починається в далекому 1898 році. Фабрика з виробництва взуття була зведена на березі річки Saucony Creek у Пенсільванії. Судячи з назви марки, засновникам не довелося довго думати над тим, як називатиметься їхній молодий бренд. Мовою місцевих жителів, Saucony позначає «гирло річки» саме це і було взято за основу. Логотип, який ми бачимо сьогодні на всіх виробах, начебто передає силует нескінченного бурхливого потоку.

Починалося все з пошиття дитячого взуття, але згодом компанія вирішила виготовляти взуття для дорослих. Тільки уявіть, вже до 1910 року вона випускала понад вісімсот пар на день. Все йшло за накатаним сценарієм: розробки, пошиття, продажу та знову розробки. І можливо все так само й тривало, якби в 1968 році брендом не зацікавився емігрант Адам Гайд, який на той час встиг досягти чималих успіхів на взуттєвій ниві. Починав він свою кар'єру взуттьовика з виробництва капців зі шматочків килима, яке було запущено у 1910 році. Килимове взуття він реалізовував через свій невеликий магазинчик у Кембриджі. Не ставши зупинятися на цьому, Гайд вирішує піти далі і вже до 1940 випускає спортивну лінію, яка включає взуття для боулінгу, роликові ковзани і черевики для бейсболу. Ще одним досягненням Адама вважається його участь у житті морського флоту, а точніше пошиття армійських черевиків, які він почав виробляти в роки війни. За це він отримав відзнаку від американського уряду. Але на цьому Адам Гайд не зупинився. Спочатку шістдесятих він розробив взуття, в якому через кілька років людина ступить на поверхню місяця. Так, це були саме черевики для американських астронавтів Nasa.

Загалом, цілеспрямований і успішний Гайд після недовгих роздумів викуповує незалежний бренд Saucony з 70-річною історією і сміливо інвестує в нього свої кошти. Мине ще 9 років, перш ніж Saucony буде помічена громадськістю. Незважаючи на те, що за цей час бренд не припиняв свою роботу з виробництва взуття, численні видання, які пишуть про кросівки для спортсменів з якихось не зрозумілих причин, не хотіли помічати явні переваги Saucony. Але справедливість перемогла і в 1977 році, після публікації огляду на взуття Saucony, компанія все-таки вийшла з тіні.

Компанія Saucony – 118 років безперервного руху

Взуття цієї марки почало виділятися завдяки не лише творчому підходу дизайнерів, а й професійному впровадженню нових технологій. Якщо врахувати, що в той час у бігових снікерах використовували картон, щоб підвищити стійкість і стабільність, Saucony зробив справжній прорив, повністю відмовившись від нього. Даний метод slip-lasted дозволив отримати м'якше і гнучкіше взуття, що за великим рахунком зіграло на користь не тільки компанії, а й спортсменам.

Наступним проривом стала гнучка та стабільна підошва, зроблена за технологією Grid Technology. Це сьогодні нікого не здивуєш інноваціями, які дозволяють кросівкам бути максимально комфортними і не втрачати свого функціоналу. А тоді справи з цим були набагато гірші. Для забезпечення тієї самої стабільності стопи, якої так потребував спортсмен під час пробіжок, доводилося жертвувати комфортом. І тільки Saucony зміг вирішити цю проблему, випустивши м'яке взуття, здатне утримувати стопу належним чином.

Біг, це не єдине на що орієнтувалися виробники і прямий доказ цього, це поява в 1987 році перших кросівок для ходьби. Для тих, хто скептично ставитися до такого технічного поділу взуття нагадаємо, що біомеханіка бігу та ходьби різні, відповідно і будова взуття не повинна бути схожою. Можливо, саме цим і керувалася компанія, коли вирішила пустити у виробництво подібну модель.

Ті, хто все ж таки звернув свою увагу на взуття Saucony до того, як прочитав цю статтю, напевно знають, що прославився бренд завдяки ретро-моделі Jazz. Незважаючи на те, що справжніх його фанатів можна частіше зустріти в кросівках Saucony Originals або Shadow 6000, Saucony Jazz, як і раніше, залишається візитною карткою бренду.

Сьогодні у цієї відкритої та перспективної команди новий власник – Wolverine. Викупивши бренд у 2012 році, новий «господар» преміум класу продовжує розвивати бренд, що зарекомендував себе.

Як бачите, компанія із віковою історією пройшла нелегкий, але доленосний шлях до вершини успіху. Першовідкривачі інноваційних технологій виробляють взуття, яке можна впізнати з тисячі. І якби про них можна було говорити, як про предмет одухотворений, то Saucony точно назвали б кросівками з характером. І як чудово, що престижне, якісне взуття з родзинкою тепер доступне кожному.

Що Ви шукаєте?